sobota, 1. februar 2014

#32 Jaz, danes


Jaz sem si danes pogledala eno lepo pesem za jutrišnji praznik svečnice. Te pesmi že dolgo nisem igrala in mi je zelo všeč, saj je luštna spremljava za levo roko. :) Upam samo, da mi je ne bo zagodel kakšen sneg, ker potem bom zelo težko prišla do cerkve.

ENG: ''Me, Today'' - Today, I opened a church song book and looked at a very beautiful song for tomorrow's holiday Candlemas. I like this song beacuse it has a lovely theme for the left hand. :) I just hope there won't be any snow tomorrow, otherwise I can say goodbye to going to mass. 

2 komentarja:

  1. Organistka? :)
    Krasno, še ena kolegica, torej. :)
    Naj ti sneg ne uniči plana za super program. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jp. :) Oz, se še šolam za organistko. :) Igram pa v župniji, kjer sem prej živela in zato upam, da ne bo snega. :)

      Izbriši